Jouw webtechniek partner

Diensten

Bekijk hier alle diensten van Fly Webservices

Websites & meer

Websites

Webwinkels

Webapplicaties

Learning platforms

Intranet 

Hosting & Veiligheid

Hosting & domeinnamen

Cookiemelding die voldoet

Mail en spamfilter pro

Veiligheid en back-up

  

Integratie & Klant-software

Koppelingen & plug-ins

CRM & Marketing Automation

Lead tracking

Chatfunctie

Portals

Support & Advies

Online marketing advies

Tech support

WordPress training

Service Level Agreement (SLA)

 

{

meer dan

20

jaar ervaring


}

FAQ

Serverfout 550 bij versturen van e-mail

  1. De meest voorkomende oorzaak is dat in de instellingen van de uitgaande mail de authenticatie ontbreekt. Bij uitgaande mail is ook je e-mailadres en bijbehorende wachtwoord nodig. Bij Outlook kun je kiezen voor ‘dezelfde gegevens gebruiken als voor inkomende e-mail’.
  2. Je gebruikt een eigen mailserver die e-mail verstuurt via onze mailserver. Dat is geen probleem, mits aan punt 1 wordt voldaan en ook de juiste hostnaam wordt gebruikt: mail.jouwdomeinnaam.nl (bijv. mail.flywebservices.nl)

Kan ik mijn e-mail ook via webmail openen?

Dat kan zeker. De url daarvan is je domeinnaam + webmail. Dus www.domeinnaam.nl/webmail.

Wat zijn de inkomende en uitgaande mailinstellingen?

Kies voor IMAP en geef als inkomende en uitgaande server het volgende in: mail.jouwdomeinnaam.nl (bijv. mail.flywebservices.nl), als inkomende poort 143 (STARTTLS) en als uitgaande poort 587. Voor POP is de inkomende poort 110 (STARTTLS).

Hoe kan ik mijn afwezigheidsbericht instellen?

Dat kan eenvoudig door te gaan naar beheer.domeinnaam.nl:2222 en in te loggen met gebruikersnaam en wachtwoord (niet die van je e-mailadres). Klik dan op het icoontje Vakantie Berichten / Vacation Messages

Vakantie Berichten

daarna op Stel vakantie bericht in / Set vacation message en vul daar alle informatie in. Het afwezigheidsbericht wordt pas gestuurd vanaf de ingestelde Vakantie Start / Vacation Start en vervalt automatisch na Vakantie einde / Vacation End. Het afwezigheidsbericht moet per e-mailadres worden ingesteld.

Er komt geen e-mail meer binnen!

Het gebeurt nog wel eens dat bij het installeren van de e-mail op een nieuw apparaat, dat opeens op alle apparaten de e-mail niet meer (goed) functioneert. Waarschijnlijk ben je dan de firewall tegengekomen, die jouw IP-adres blokkeert als je te vaak foutief hebt proberen in te loggen op de e-mail. Geen paniek, dit kunnen we snel oplossen als je ons een mail stuurt op [email protected] met daarin je IP-adres vermeld.

Blijft mijn domeinnaam mijn eigendom?

Wij registreren domeinnamen altijd op naam van je bedrijf, dus jij bent ook echt de eigenaar ervan. Wij zijn slechts het technische contact. Mocht je willen verhuizen dan zullen we je de verhuiscode doorgeven.

Hoe kan ik wijzigingen in de DNS maken?

Omdat in de DNS instellingen snel iets verkeerd kan gaan, hebben we ervoor gekozen om dat in eigen beheer te houden. Je kunt de wijzigingen per mail doorgeven aan [email protected] en ze worden dezelfde dag nog verwerkt.

Is mijn website uit de lucht?

Laadt jouw website niet? Schiet dan niet gelijk in paniek. Het hoeft namelijk niet zo te zijn dat jouw website offline is. Hoe je dit checkt? Open de site altijd eerst op een ander apparaat of netwerk. Het netwerk van je telefoon kun je ook altijd proberen. Opent de website wel op je mobiel maar niet op je computer? Dan ligt het probleem bij je computer. Lukt het niet om de website met een ander apparaat te openen? Het probleem ligt dan bij het netwerk of de website zelf. Je kunt nu 2 dingen doen:

  1. Het netwerk controleer je door de website op een ander apparaat te laden dat is aangesloten op je netwerk, en een apparaat dat niet is aangesloten op je netwerk. Open de website op je mobiel. Zorg ervoor dat je mobiel is aangesloten op hetzelfde netwerk als je computer. Verbreek met je mobiel het contact met het draadloze netwerk. Open vervolgens de pagina met mobiel internet.
  2. Bovenstaand geprobeerd, maar laadt jouw website nog steeds niet? Dan is jouw website mogelijk niet actief. Controleer dit via Is It Down Right Now.

Wat zijn de voordelen van WordPress?

  1. Het CMS is zowel gebruiksvriendelijk als zoekmachinevriendelijk.
  2. WordPress levert een breed scala aan goed werkende plugins. Deze plugins zorgen voor meer functionaliteiten. Het installeren, activeren en deactiveren van plugins is gemakkelijk.
  3. Met WordPress staat flexibiliteit gegarandeerd. Zo kun je altijd veranderen van hostingprovider en switch je eenvoudig van thema.
  4. Het CMS maakt communiceren met andere applicaties mogelijk. WordPress beschikt namelijk over diverse mogelijkheden op het gebied van applicatiekoppelingen.
  5. Tot slot kent WordPress een snelle ontwikkeling van het CMS zelf.

Ik heb wijzigingen aangebracht in mijn website, maar ik (of de klant) zie(t) ze niet

Vaak is dat een caching probleem. Voor de snelheid wordt de website namelijk in statische bestanden opgeslagen, zodat niet elke keer de pagina opgebouwd hoeft te worden. In WordPress kan je die tijdelijke cache legen door in de bovenbalk naar WP Rocket en dan Cache legen te gaan.

Wat klanten zeggen

aanhalingsteken-geel

Fly Webservices heeft mijn website www.bb4balance.com in 3 talen gebouwd. Ik ben er heel erg van onder de indruk! De samenwerking met Fly Webservices verliep soepel en makkelijk.  Ook hebben ze mij goed geadviseerd en kwamen met goede voorstellen. Prijs-kwaliteitverhouding is ook top! Echt een AANRADER! Ik ben er ZO blij mee! Bedankt Fly Webservices! Leuke samenwerking!

Barbara Boeckenhoff

Bb4balance

aanhalingsteken-geel

Hardware4sale heeft Fly Webservices ingehuurd om een nieuwe frisse webwinkel te ontwerpen voor Hardware4sale. Wij hebben gekozen voor Fly Webservices, omdat wij het gevoel hadden dat zei de combinatie van commercieel en technisch inzicht het meest in zich hebben. Wij zijn zeer tevreden. Petje af voor Fly Webservices! Als wij naar de toekomst kijken dan hebben wij nog veel plannen en dit willen wij graag laten uitvoeren door Fly Webservices.

Erik Rake

Hardware4Sale

aanhalingsteken-geel

Mijn site www.lichttonen.nl laten maken door Fly Webservices was een zeer goede keuze. Ze hebben mijn klantwens uitermate goed vertaald binnen de gestelde mogelijkheden. Daarbij hebben ze een professionele mening over vorm en inhoud én weten deze, in de suggesties die ze doen, aan te laten sluiten op mijn wensen. Het maakt de samenwerking soepel en prettig. Het resultaat is een schitterende, goed zelf te onderhouden, site. Fly Webservices, bedankt!

Geert Jurrie Schutte

LichtTonen

Onze Klanten