Contact ⋆ Fly Webservices

"webdevelopment bureau"

Kom langs of neem contact met ons op

088 105 1650

(op werkdagen van 9:00-17:00 uur)

Contactformulier

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Na het invullen van het contactformulier nemen we binnen 1 werkdag contact op.

Veel gestelde vragen

Is mijn website uit de lucht?

Laadt jouw website niet? Schiet dan niet gelijk in paniek. Het hoeft namelijk niet zo te zijn dat jouw website offline is. Hoe je dit checkt? Open de site altijd eerst op een ander apparaat of netwerk. Het netwerk van je telefoon kun je ook altijd proberen. Opent de website wel op je mobiel maar niet op je computer? Dan ligt het probleem bij je computer. Lukt het niet om de website met een ander apparaat te openen? Het probleem ligt dan bij het netwerk of de website zelf. Je kunt nu 2 dingen doen:

  1. Het netwerk controleer je door de website op een ander apparaat te laden dat is aangesloten op je netwerk, en een apparaat dat niet is aangesloten op je netwerk. Open de website op je mobiel. Zorg ervoor dat je mobiel is aangesloten op hetzelfde netwerk als je computer. Verbreek met je mobiel het contact met het draadloze netwerk. Open vervolgens de pagina met mobiel internet.
  2. Bovenstaand geprobeerd, maar laadt jouw website nog steeds niet? Dan is jouw website mogelijk niet actief. Controleer dit via Is It Down Right Now.

Blijft mijn domeinnaam mijn eigendom?

Wij registreren domeinnamen altijd op naam van je bedrijf, dus jij bent ook echt de eigenaar ervan. Wij zijn slechts het technische contact. Mocht je willen verhuizen dan zullen we je de verhuiscode doorgeven.

Kan ik mijn e-mail ook via webmail openen?

Dat kan zeker. De url daarvan is je domeinnaam + webmail. Dus www.domeinnaam.tld/webmail.

Wat zijn de inkomende en uitgaande mailinstellingen?

Geef als inkomende en uitgaande server het volgende in: mail.domeinnaam.tld en als inkomende poort 143 (STARTTLS) en als uitgaande poort 587.

Hoe kan ik mijn afwezigheidsbericht instellen?

Dat kan eenvoudig door te gaan naar beheer.domeinnaam.tld:2222 en in te loggen met gebruikersnaam en wachtwoord (niet die van je e-mailadres). Klik dan op het icoontje Vacation Messages

Vacation Messages

daarna op Set vacation message en vul daar alle informatie in. Het afwezigheidsbericht wordt pas gestuurd vanaf de ingestelde Vacation Start en vervalt automatisch na Vacation End. Het afwezigheidsbericht moet per e-mailadres worden ingesteld.

Hoe kan ik wijzigingen in de DNS maken?

Omdat in de DNS instellingen snel iets verkeerd kan gaan, hebben we ervoor gekozen om dat in eigen beheer te houden. Je kunt de wijzigingen per mail doorgeven aan support@flywebservices.nl en ze worden dezelfde dag nog verwerkt.

Serverfout 550 bij versturen van e-mail

  1. De meest voorkomende oorzaak is dat in de instellingen van de uitgaande mail de authenticatie ontbreekt. Bij uitgaande mail is ook je e-mailadres/login en bijbehorende wachtwoord nodig. Bij Outlook kun je kiezen voor ‘dezelfde gegevens gebruiken als voor inkomende e-mail’.
  2. Je gebruikt een eigen mailserver die e-mail verstuurt via onze mailserver. Dat is geen probleem, mits aan punt 1 wordt voldaan en ook de juiste hostnaam wordt gebruikt: mail.domeinnaam.tld

Heb ik ervaring nodig met Marketing Automation om te starten?

Nee. Fly Webservices helpt jou bij de implementatie van de marketing automation software, zodat jij je kunt richten op de strategie.

Marketing Automation: hoe begin ik?

Voordat je echt aan de slag kunt met marketing automation adviseren wij om de volgende stappen te doorlopen.
1. Strategie
De eerste stap is nagaan welke doelen je wilt halen. Waar wil je je op richten en wat wil je hiermee bereiken?

2. Doelgroep
Je doelgroep bepaal je door vragen te stellen als: Wie willen we bereiken? Waar bevinden zij zich? Hoe gaan we hen bereiken? Ons advies is om een gedetailleerd overzicht te maken van jouw doelgroep. Oftewel, stel een buyer persona op.

3. Klantreis
Verplaats je in jouw doelgroep en ga na hoe de buyer journey, ofwel klantreis, eruit ziet. Aan de hand hiervan kun je doelbewust een workflow op gaan stellen.

4. Workflow
Met een workflow kun je precies inspringen op de fase waarin jouw doelgroep zich bevindt. De informatie die je uit punt 1 tot 3 hebt verzameld helpt je bij het gestructureerd presenteren van informatie op het perfecte moment. Geautomatiseerd natuurlijk.

Wat zijn de voordelen van WordPress?

  1. Het CMS is zowel gebruiksvriendelijk als zoekmachinevriendelijk.
  2. WordPress levert een breed scala aan goed werkende plugins. Deze plugins zorgen voor meer functionaliteiten. Het installeren, activeren en deactiveren van plugins is gemakkelijk.
  3. Met WordPress staat flexibiliteit gegarandeerd. Zo kun je altijd veranderen van hostingprovider en switch je eenvoudig van thema.
  4. Het CMS maakt communiceren met andere applicaties mogelijk. WordPress beschikt namelijk over diverse mogelijkheden op het gebied van applicatiekoppelingen.
  5. Tot slot kent WordPress een snelle ontwikkeling van het CMS zelf.

Ik heb wijzigingen aangebracht in mijn website, maar ik (of de klant) zie(t) ze niet

Vaak is dat een caching probleem. Voor de snelheid wordt de website namelijk in statische bestanden opgeslagen, zodat niet elke keer de pagina opgebouwd hoeft te worden. In WordPress kan je die tijdelijke cache legen door in de bovenbalk naar WP Rocket en dan Cache legen te gaan.

Onze partners