hosting en veiligheid

Hosting & Veiligheid

Webhosting is een stukje online ruimte voor je website en e-mail. Wij vinden het belangrijk dat je website optimaal presteert en veilig is. Daarom maken wij gebruik van voor ons ingerichte servers die 24/7 in de gaten worden gehouden. De servers staan in een datacenter in Nederland die ISO 27001-gecertificeerd is en voldoet aan de laatste veiligheidseisen. Ontdek onze diensten waarmee we jouw website veilig en up-to-date houden.

Hosting & Domeinnamen

Website laten maken? Wij helpen je graag op weg met ons hostingpakket.

Wanneer je een website laat maken dan heb je naast een domeinnaam ook een hostingpakket nodig. Een domeinnaam is de URL die Fly Webservices vastlegt (op jouw naam) en waar bezoekers via een internet browser (zoals Chrome of Explorer) op terecht komen. Met een hostingpakket plaatsen we de website online zodat bezoekers van jouw domeinnaam een website te zien krijgen.

Omdat we onze eigen servers hebben laten inrichten, kunnen we een 99,99% uptime garantie geven. Daarnaast bieden we voor grote websites en webwinkels hosting op managed VPS-en aan. Bij een VPS heb je een virtuele server voor jezelf. Je hoeft dan geen geheugen, processorkracht of schijfruimte te delen. Managed betekent dat de server 24/7 in de gaten gehouden wordt en er direct actie ondernomen wordt mocht er iets mis gaan. Ook wordt de software up-to-date gehouden en is veiligheid gegarandeerd.

Al een domeinnaam in gedachte? Bekijk via de domeinnaamcheck hieronder of deze beschikbaar is. Meer weten? Kom in contact.

   

Veiligheid & Back-up

Veiligheid staat bij ons voorop. Jou ontzorgen bij dit onderwerp doen we graag.

Naast het hosten van de website is het raadzaam een backup (‘altijd terug’) en ‘altijd up-to-date’ pakket af te nemen.  Met een ‘altijd up-to-date’ pakket ben je ervan verzekerd dat jouw website (CMS/Wordpress) met de daarbij behorende plugins altijd technisch up-to-date is. Dit is belangrijk voor goede veilige werking en ranking van jouw online uitingen.

Meer weten? Vraag vrijblijvend een offerte aan of kom in contact.

Mail- & Spamfilter Pro

Ook helemaal genoeg van spam in je mail? Met onze  professionele spamfilter blijft jouw mailbox netjes en schoon.

Bij je hostingpakket kunnen ook e-mailadressen aangemaakt worden. De mail is op verschillende manieren te beheren. Dit kan via de webmail, een online mailprogramma, via een e-mailprogramma op de computer en op je mobiele telefoon. E-mailadressen zijn eenvoudig aan te maken via onze beheer-interface. Je kunt daar ook je afwezigheidsbericht of autoresponder instellen. Op de e-mail zit een standaard spamfilter die veel spam mailtjes er uit kan filteren, maar lang niet allemaal. Daarvoor bieden we een professionele spamfilter die 99% van de spam herkent en verwijdert. Wil je een andere mailservice, zoals Google Suite of Office365, gebruiken, dan kan dat ook. Wij helpen bij het instellen van de DNS.

Meer weten? Vraag vrijblijvend een offerte aan of kom in contact.

Cookiemelding

Wil of heb jij een website waar persoonsgegevens in worden opgevraagd, opgeslagen en/of ingezien kunnen worden? Volgens de AVG wet ben je dan verplicht om een cookiemelder te hebben. Wat voor cookies je ook nodig hebt, wij helpen graag.

Fly Webservices biedt een cookiemelding aan die volledig voldoet aan de AVG. Zowel juridische als technische expertise is gebruikt om de cookiemelding zo te maken dat deze voldoet, maar ook blijft voldoen aan de wet- en regelgeving. Wij verzorgen met het implementeren van de cookiemelding op jouw website:

  • Een cookiemelding die volgens de AVG-normen toestemming verkrijgt;
  • Een cookieverklaring waarin alle gebruikte cookies worden uitgewerkt;
  • Een op maat gemaakte privacyverklaring.

Meer weten? Vraag vrijblijvend een offerte aan of kom in contact.

FAQ

Blijft mijn domeinnaam mijn eigendom?

Wij registreren domeinnamen altijd op naam van je bedrijf, dus jij bent ook echt de eigenaar ervan. Wij zijn slechts het technische contact. Mocht je willen verhuizen dan zullen we je de verhuiscode doorgeven.

Hoe kan ik wijzigingen in de DNS maken?

Omdat in de DNS instellingen snel iets verkeerd kan gaan, hebben we ervoor gekozen om dat in eigen beheer te houden. Je kunt de wijzigingen per mail doorgeven aan support@flywebservices.nl en ze worden dezelfde dag nog verwerkt.

Serverfout 550 bij versturen van e-mail

  1. De meest voorkomende oorzaak is dat in de instellingen van de uitgaande mail de authenticatie ontbreekt. Bij uitgaande mail is ook je e-mailadres en bijbehorende wachtwoord nodig. Bij Outlook kun je kiezen voor ‘dezelfde gegevens gebruiken als voor inkomende e-mail’.
  2. Je gebruikt een eigen mailserver die e-mail verstuurt via onze mailserver. Dat is geen probleem, mits aan punt 1 wordt voldaan en ook de juiste hostnaam wordt gebruikt: mail.jouwdomeinnaam.nl (bijv. mail.flywebservices.nl)

Kan ik mijn e-mail ook via webmail openen?

Dat kan zeker. De url daarvan is je domeinnaam + webmail. Dus www.domeinnaam.nl/webmail.

Wat zijn de inkomende en uitgaande mailinstellingen?

Kies voor IMAP en geef als inkomende en uitgaande server het volgende in: mail.jouwdomeinnaam.nl (bijv. mail.flywebservices.nl), als inkomende poort 143 (STARTTLS) en als uitgaande poort 587. Voor POP is de inkomende poort 110 (STARTTLS).

Hoe kan ik mijn afwezigheidsbericht instellen?

Dat kan eenvoudig door te gaan naar beheer.domeinnaam.nl:2222 en in te loggen met gebruikersnaam en wachtwoord (niet die van je e-mailadres). Klik dan op het icoontje Vakantie Berichten / Vacation Messages

Vakantie Berichten

daarna op Stel vakantie bericht in / Set vacation message en vul daar alle informatie in. Het afwezigheidsbericht wordt pas gestuurd vanaf de ingestelde Vakantie Start / Vacation Start en vervalt automatisch na Vakantie einde / Vacation End. Het afwezigheidsbericht moet per e-mailadres worden ingesteld.

Er komt geen e-mail meer binnen!

Het gebeurt nog wel eens dat bij het installeren van de e-mail op een nieuw apparaat, dat opeens op alle apparaten de e-mail niet meer (goed) functioneert. Waarschijnlijk ben je dan de firewall tegengekomen, die jouw IP-adres blokkeert als je te vaak foutief hebt proberen in te loggen op de e-mail. Geen paniek, dit kunnen we snel oplossen als je ons een mail stuurt op support@flywebservices.nl met daarin je IP-adres vermeld.

Onze Klanten