Integratie & Klant-software ⋆ Fly Webservices
Integratie-en-klantsoftware

Integratie & Klant-software

Met op maat gemaakte software werk je efficiënter, krijg je meer inzicht, waardoor je tijd bespaart èn meer uit je data haalt. Aan welke diensten je precies moet denken? Bekijk hieronder ons aanbod.

Koppelingen & Plug-ins

Stel jij saaie klusjes zoals het handmatig verplaatsen van gegevens ook altijd uit? Ga  werken met koppelingen en plug-ins. Koppelingen zorgen ervoor dat verschillende systemen met elkaar praten. Gegevens zet hij automatisch over. Tel uit je bespaarde tijd!

Gebruik je meerdere applicaties? Dan is het interessant om alles met elkaar te verbinden. Een koppeling zorgt ervoor dat verschillende digitale systemen automatisch met elkaar kunnen praten. Denk aan een voorraadbeheersysteem dat automatisch wordt bijgewerkt of urenadministratie die gekoppeld is aan je facturatiesysteem.

Een plug-in is een stukje code die toegevoegd wordt aan je website waardoor de koppeling eenvoudig gelegd kan worden.

Benieuwd naar de plug-ins en koppelingen die interessant zijn voor jou? Neem contact op of vraag vrijblijvend een offerte aan.

CRM & Marketing Automation

Wil jij alles uit jouw leads/prospects halen om ze om te kunnen toveren tot ‘klant’? Of beschik je al over een klantenbestand, maar wil je hier meer inzicht in om de verkoop en de klanttevredenheid te vergroten? Dan is CRM en/of Marketing Automation waar jouw bedrijf om vraagt.

Marketing Automation software

Het woord Marketing Automation zegt het al. Het betekent het gebruikmaken van verschillende geautomatiseerde systemen om leads/prospects te binden aan je merk door ze mee op klantreis te nemen. Met marketing automation software wordt het mogelijk gemaakt dit proces te volgen. Met de software zie je wie er geïnteresseerd is en heb je inzicht in interacties. Aan de hand van deze informatie kun je zogenaamde ‘treintjes’ gaan opzetten. Hiermee benader je doelgericht jouw doelgroep met grotere kans van slagen.

 

CRM-software
Met een opgebouwd klantenbestand wil je natuurlijk zorgvuldig omgaan. Wat je ook wilt is dit bestand optimaal benutten. Dit doe je het beste met een CRM-systeem. Klantinformatie zoals hoe lang een contact al klant is, aantekeningen van telefoongesprekken, e-mails die het contact verstuurd heeft naar je sales- en/of klantenservice afdeling houdt je overzichtelijk bij elkaar. Deze CRM-data kun je vervolgens gebruiken om de verkoop en de klanttevredenheid te vergroten.

Geïnteresseerd in CRM of Marketing Automation voor jouw bedrijf? Wij helpen je verder.

Lead tracking

Benieuwd welke bedrijven jouw website bezoeken? En hoe deze bedrijven door jouw website navigeren? Leadinfo geeft antwoord. 

In Leadinfo vind je een overzichtelijk dashboard waarin al deze gegevens zijn terug te vinden. Het biedt de mogelijkheid om direct contact op te nemen met de waardevolste bezoekers van je website. Met de functie ‘schermopname’ zie je niet alleen wie je site bezoekt, maar ook hoe je site wordt gebruikt. Inclusief pad van de cursor. 

Meer weten? Kom in contact of vraag vrijblijvend een offerte aan.

Chatfunctie

Snelle en directe communicatie? Meer klantcontact? Overweeg dan een chatfunctie op je website.

Snelle communicatie is van groot belang. Mensen zijn met alle technieken van nu gewend om snel antwoord te krijgen. Voldoe je hier niet aan? Dan ligt een verhoging in het aantal ‘exit’s’ op de loer. Met een chatfunctie kun jij die 24/7 bereikbaarheid bieden. Hiermee kun je snelle ondersteuning geven Je hebt de keuze uit twee opties; een live chat of een chatbot.

Benieuwd naar de voordelen en welke chatfunctie het beste past voor jouw bedrijf? Neem contact met ons op of vraag vrijblijvend een offerte aan.

FAQ

Heb ik ervaring nodig met Marketing Automation om te starten?

Nee. Fly Webservices helpt jou bij de implementatie van de marketing automation software, zodat jij je kunt richten op de strategie.

Marketing Automation: hoe begin ik?

Voordat je echt aan de slag kunt met marketing automation adviseren wij om de volgende stappen te doorlopen.
1. Strategie
De eerste stap is nagaan welke doelen je wilt halen. Waar wil je je op richten en wat wil je hiermee bereiken?

2. Doelgroep
Je doelgroep bepaal je door vragen te stellen als: Wie willen we bereiken? Waar bevinden zij zich? Hoe gaan we hen bereiken? Ons advies is om een gedetailleerd overzicht te maken van jouw doelgroep. Oftewel, stel een buyer persona op.

3. Klantreis
Verplaats je in jouw doelgroep en ga na hoe de buyer journey, ofwel klantreis, eruit ziet. Aan de hand hiervan kun je doelbewust een workflow op gaan stellen.

4. Workflow
Met een workflow kun je precies inspringen op de fase waarin jouw doelgroep zich bevindt. De informatie die je uit punt 1 tot 3 hebt verzameld helpt je bij het gestructureerd presenteren van informatie op het perfecte moment. Geautomatiseerd natuurlijk.

Portfolio

Onze partners